Μετανάστευση..? - Art of Life

Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

Μετανάστευση..?

Από μικρή είχα μια τάση φυγής.... Ήθελα να φύγω στο εξωτερικό, αλλά οι δικοί μου δεν ήθελαν. Κι εγώ, όπως και πολλά παιδιά της ηλικίας μου - τότε - τους άκουσα. Καθότι κόρη και πρωτότοκη.. Είχα πολλές ευθύνες... Πως θα μπορούσε, άλλωστε, ο πατέρας μου να αφήσει την κόρη του να πάει μόνη της στα ξένα?? Δεν υπήρχε περίπτωση... Αν ήμουν αγόρι, θα ήταν διαφορετικά...

Τα χρόνια πέρασαν... Η κόρη μεγάλωσε, παντρεύτηκε, έκανε οικογένεια.. Το όνειρο για το εξωτερικό, βέβαια, δεν είχε χαθεί... Υπήρχε θαμμένο μέσα της.. και μεγάλωνε... φούντωνε! Φτάνει το 2008 και μας φέρνει σαν "δώρο" την κρίση. Κι αρχίζουν παντού τα προβλήματα..σιγά σιγά, ύπουλα..!

Αρκετοί ήταν εκείνοι που στο ξεκίνημα της κρίσης, μάζεψαν τα μπογαλάκια τους κι έφυγαν στο εξωτερικό. Σκέφτηκα να κάνω άλλη μια προσπάθεια να φύγω στο εξωτερικό. Αυτή τη φορά, ξεκίνησα από τον άντρα μου... Ήλπιζα ότι θα έβλεπε την πραγματικότητα και θα αποφάσιζε να κάνει το μεγάλο βήμα....

Φυσικά και " έφαγα πόρτα". Δεν ήθελε με τίποτα να φύγει και να αφήσει τους γονείς του... Πως θα ζούσαν χωρίς εκείνος..... Μπούρδες.. Εκείνος δεν μπορούσε να ζήσει μακριά από εκείνους! Η δεύτερη προσπάθειά μου έγινε - φυσικά - στους γονείς μου... όπου και εκεί "έφαγα πόρτα".. Τώρα είχα οικογένεια και δεν θα έπρεπε να τα σκέφτομαι αυτά!! Πρέπει να κοιτάζω την οικογένεια και την δουλειά μου και να αφήσω τις βλακείες..!

Πάλι στο πουθενά.... Και τα χρόνια περνάνε... και η κατάσταση στην Ελλάδα γίνεται χειρότερη - εννοείται!! Σε λίγο καιρό ούτε " φως στο τούνελ" δεν θα βλέπουμε...Και αρκετοί Έλληνες μαζεύουν τα μπογαλάκια τους και φεύγουν στο εξωτερικό. Εκείνοι που είχαν φύγει εξωτερικό για σπουδές, δεν ξαναγυρίζουν.. Η ιστορία επαναλαμβάνεται - γυρνάμε στα παλιά με σύγχρονες τάσεις..!

Αν φύγεις εξωτερικό σε χαρακτηρίζουν δειλό. Αν μείνεις Ελλάδα, σε λένε γενναίο ή βλάκα.. Άντε να βγάλεις άκρη. Και πες ότι τελικά τα καταφέρνεις να φύγεις έξω... Που θα πας? Σε ευρωπαϊκή χώρα??? Έτσι όπως έχει γίνει η Ευρώπη, είναι καλύτερα να πας στην Ουγκάντα!! Η Ευρώπη θεωρεί τους Έλληνες τεμπέληδες.. κι ας δουλεύουμε 60 ώρες την βδομάδα. Πάντα θέλουμε να τους κοροϊδέψουμε, είμαστε εκείνοι που κατέστρεψαν τη χώρα τους και τώρα θέλουν να πάνε αλλού να συνεχίσουν το έργο της καταστροφής!! Και πολλά άλλα...

Οπότε σκέφτεσαι να κοιτάξεις για κάπου αλλού... Αμερική ή Καναδά ίσως? Ναι, καλή ιδέα... αν έχεις λεφτά, γνωστούς και πολύ τύχη!! Για μια απλή βίζα θες τουλάχιστον 6000 ευρώ το άτομο, συν τα έξοδα μεταφοράς, συν τα έξοδα για να βρεις σπίτι, συν, συν, συν.... πολλά λεφτά!! Άσε που κι εκεί έχουν μαζευτεί περίεργοι τύποι.. Δεν ακούμε και λίγα κάθε βδομάδα για την Αμερική...

Οπότε κι αυτό το απορρίπτεις... Σκέφτεσαι, λοιπόν, να μαζέψεις λεφτά και βλέπεις μετά που θα πας... Σκέφτεσαι, όμως, ότι δεν έχεις αρκετά πτυχία για να μπορέσεις να βρεις δουλειά - όπου αποφασίσεις να πας.. Οπότε ξεκινάς, ξένες γλώσσες - τρεις γλώσσες είναι λίγες - ψάχνεις φτηνά μαθήματα για να πάρεις πτυχίο - δύο πτυχία είναι λίγα... Βάζεις και χρονικό περιθώριο για να γίνουν όλα αυτά. Πρέπει να φύγεις το συντομότερο!

Κάτι τέτοια σκέφτηκα κι εγώ κι εκεί που είχα αρχίσει να παίρνω την απόφαση να μείνω Ελλάδα και να πολεμήσω, ακούω το θεϊκό από τους γονείς μου.... " Πρέπει να βρεις τρόπο να φύγεις εξωτερικό, γιατί τα πράγματα εδώ θα γίνουν πολύ χειρότερα"... Τους πνίγεις ή δεν τους πνίγεις????






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες

Πρόταση Ομορφιάς